sunnuntai 28. kesäkuuta 2015

Yökylässä II

Tämä on ollut kyllä tapahtumarikas viikko!

Olin taas yökylässä Kokoushuoneistossa.
Rouva oli yksin koska Herra oli lähtenyt työmatkalla ulkomaille.

Rouva haki minut jo torstaina aamulla, en siis ehtinyt käydä torstaina töissä ollenkaan.
Vietimme yhdessä torstaipäivän, torstai-perjantain välisen yön ja vielä perjantai aamun.
Siis sellainen 24 tunnin maisemanvaihdos.


Eikös minulle ole laitettu hieno ruusupeitto!

Se on se "Tessun oma paikka".
Välillä se on ruusupeitto, välillä se on punainen matto, joskus se on pyyhe
tai Emännän kampaajan luona se voi olla vaikkapa Emännän huppari.
Mutta kun minulle näytetään paikka ja sanotaan "Tessun oma paikka", tiedän, että se on minun paikkani. Siinä voin sitten tarkkailla maailman menoa tai ottaa vaikkapa tirsat.


Kokoushuoneistossa on rappuset yläkertaan.
En oikein tykkää niistä, kun vähän pelottaa se rappusten nousu.





Mutta Kokoushuoneiston Rouva on kiltti - se kantoi minut yläkertaan.

Kokoushuoneiston Herra oli jättänyt minulle tehtävän:



jonka suoritin helposti.
Laatikko auki - jihuu!



Kokoushuoneiston ylipääjohtajan kesäpaikka.
Ylipääjohtaja oli nyt kuulemma kesälomalla.
Ylipääjohtajahan puhuu eri kieltä kuin minä,
se puhuu sitä miu-mau-kurnauskis-pörrr-kurrrr -kieltä.



Aamulenkin maisemat ja tuoksut.


Voi että kun oli kivaa olla yökylässä. Onhan se sellaista vaihtelua kun pääsee pois kotinurkista. Se luovuus alkaa kukkimaan paljon paremmin kun on vähän pois maisemista.

Kiitos Kokoushuoneiston Emännälle, tulen varmasti kolmannenkin kerran.

Nyt alkaa uusi viikko, kesäkuu vaihtuu heinäkuuksi. Kyllä meni kesäkuu äkkiä!

Hauskaa heinäkuuta! Menkää tekin yökylään!

Wuh.




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti