tiistai 23. kesäkuuta 2015

Tampereen reissu

Moro - oltiin nääs Tampereella Emännän äidin luona kaks päivää. 

Tampereen retki tietää poikkeuksia rutiinipäivistä ja -askareista.

Ensinnäkin Emännän äiti, Hilkka
siltä saa naksuja tosi helposti. Kunhan vain istun keittiössä ja tuijotan sitä. Sitä paitsi Hilkalle ei tarvitse koskaan tehdä mitään temppuja. Se sanoo vaan, että "tässä on naksuja, ei tarvi temppuilla".

Jos vähän vielä näytä sille, että olen nälkäkuoleman partaalla, naksuja irtoaa takuulla!


Tampereen erikoisherkku:
savuluu
Tätä saan ainoastaan ja vain Tampereella. Hilkka käy ostamassa niitä Tampereen Kauppahallista ihan vain minua varten.

Mum murs mrrr mummm ihanaaaaaa lihaaaaaaaaaa

Ja kun lihat olen lihat syönyt, on niin ihanaaaaaaaa
kalvaa vielä itse luuta.

Kyllä minulla vatsa pullotti!
Mutta niin pullotti Emännälläkin - Hilkka paistoi lättyjä......

Tampereella teimme retken Hatanpään Arboretumiin.
Kuten kuvista näkyy, oli hieno kesäpäivä.
Ja hienot maisemat.


Pyynikinharju koko komeudessaan.


Tänne päin vilkutimme Eerolle ja Pirjolle
vilk vilk vilk



Kun retkemme oli tehty, pääsin uimaan Kauksulle.
Siellä on erinomainen ranta josta pääsee hyvin uimaan. Rannassa tulee myös nopeaan äkkisyvää, joten joudun tosi nopeasti ihan oikeasti uimaan. 

Minä niin rrrraaaakkkkaaastaaaaan mun oranssia vesilelua!
Sinne se taas veteen mulahti.


Ja minä perässä


Ja jokaisen uintikerran jälkeen seuraa raaaaviiiisssstuuuuuus





Se on kuulkaas niin nopea toimenpide, että kamera ei kerkee yksinkertaisesti mukaan.


Kuten näette, oli täydellinen kesäpäivä!

Ja lisää ravistuksia:




Voi voi voi kun tämä ihana uinti ei koskaan loppuisi.....


Vaan kyllähän se loppui. Isäntä sanoi, että hän päättää, milloin lopetetaan ja siihen on minun tyytyminen. Pah. 

Vaikka on se sanottava, että vaikka päivän retkeily ja uiminen olivat ihanaa, niin olin kyllä myös väsynyt. 
Ihaninta kaikesta oli olla Hilkan kainalossa sohvalla!!!


Kiitos Hilkka kaikesta!



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti