lauantai 20. kesäkuuta 2015

Juhannusaatto

Juhannusaattona sää oli aamusta sateinen mutta puolen päivän aikaan sade loppui ja sää kirkastui.
Suuntasimme koko porukka koirapuistoon. 
Siellä olikin sutinaa!!!

Voi että oli hauskaa!
Arvaatte varmaan sen, kun katsotte näitä kuvia.

Vaikka tämä koirakaveri oli iso, niin voi taivas, kuinka lempeä ja ihana.

Leikkikavereita kahta kokoa


Tämä koiruli oli vielä pentu, 14 viikkoa. Mutta kokoa jo reilusti. 
No, sehän onkin Tanskan doggi.

Juhannuskaveruutta I

Juhannuskaveruutta II


Voi Laku, kun olet söpö. Ja niin pieni pentu vielä.

Mitä isot edellä, sitä pienet perässä.

Juhannuskaveruutta III

Melkein kuin siskokset

Kyllä aina löytyy - joku, jolla on herkkuja taskussa....

Leikkikaverukset




Juhannuskaveruutta IV

Ja välillä voi vaan pinkaista kovaan juoksuun vailla päämäärää,
ihan vaan siitä ilosta, että elämä on vaan niin ihanaa!



Mutta aina on uutta opittavaa!
Pitää kuulemma olla päänvaivaa ja aivotyötä. Hmmmm.
Isäntä ja Emäntä ovat päättäneet opettaa minulle uuden jutun.
Sen nimi on "hyppää"








No eihän sitä tarvinnut minulle montaa kertaa selittää, mitä pitää tehdä.
Kun ensin yritin kiertää esteen, Emäntä pisti herkun poskeensa - eikun taskuunsa ja sanoi vaan, että "ei, ei". No, yritin sitten mennä maahan ja pysyä paikoillani. Sekään ei tuottanut tulosta.

Katsoin Emäntää kysyvästi ja syvälle silmiin - "mitä sinä oikein haluat, että minä teen".
Isäntä oli esteiden toisella puolella ja Emäntä oli toisella puolella. Isäntä näytti kädellään, mitä pitää tehdä ja Emäntä houkutteli herkun kanssa esteen toisella puolella.
No johan minä sitten kässäsin - piti hypätä!


Niin minä sitten aloin hyppimään. Monta kertaa peräjälkeen. Tauko. Toinen sessio monta kertaa hyppimistä peräjälkeen. Ja Emäntä ja Isäntä kovasti kiittelivät ja antoivat herkkuja.


Sitten kun olin hypännyt kahden laudan mitan esteen yli, ne rontit korottivat esteen!
PAH.

Mutta onhan se kivaa, tuo hyppiminen. 
Mutta mihin sitä taitoa tarvitaan?
Onko teillä, arvoisat lukijat, jotain ideaa? Jos on, voisitteko kertoa siitä myös minulle.

Ja hei, muistakaa tekin pinkaista juoksuun aina välillä!






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti