torstai 10. heinäkuuta 2014

Meren rannalla


Tänään oli ylellistä - sain lounaani ulkoilmassa meren rannalla. Kyllä se vaan on niin, että ulkoilmassa kaikki ruoka maistuu aina paremmalle kuin kotona keittiön nurkassa.

Onkos tämä kuitenkin jotain eri ruokaa kuin kotona? Maistuu niin hyvälle!
Emäntä on kuulemma laittanut ruokaan mukaan valkosipulia - se on tämä rannikon punkkijuttu, minkä takia joudun syömään valkosipulia. Punkit ovat tosi ällöjä. 


Myös ihmisille tuotiin ravintotäydennystä.
Kyllä mahtavat ihmiset tarvita tosi paljon tällaista täydennystä, kun oli noin iso auto ravintoa tuomassa.


Istuin Isäntäni kanssa kalliolla, katselimme merelle ja 
nautimme täydellisestä kesäisestä säätilasta ja kesäfiiliksestä.

Ja mitä ihanaa näimmekään:


Koskeloperhe oli liikkeellä.

Ja yksi poikasista matkusti parhaassa mahdollisessa kyydissä.


 Hanhet uivat hanhenuintia - hanhenmarssia vedessä.


 Ja minulla oli näin kivaa! Pus pus pus.
Emäntä sanookin, että olen sellainen pusumaakari!


Ai niin, huomatkaa uudet valjaani! Minulle puetaan valjaat päälle aina tällaisille retkille, jotka suuntautuvat muualle kuin kaupunkiin tai nopsaan pissareissuun.


Harrastin myös aarteen etsintää - hyvällä menestyksellä.

 Jos joku kaipaa sinistä pohjallistaan, niin minä kyllä sen tulen tuomaan.

Ja nämä paperinenäliinat ja talouspaperit ovat aina yhtä kiinnostavia - minun mielestäni. Emäntäni kyllä aina yrittää estää näiden bongaamisen, mutta onnistun kuitenkin (liian) usein tällaisenkin aarteen löytämisessä. 
Emäntä ja Isäntä sanovat minulle aina "pudota" kun tuon heille tällaisen aarteen. Vaihdan sen naksuun ihan mielelläni. 

Ja pääsinhän myös uimaan! 
Nyt kun olen kikannut tämän uintijustskan, niin vesi vetää puoleensa. 
Olenhan vesikoira!
Ja Noutajan sukua.



Hauskaa kun Isäntä ja Emäntä ovat tämän viikon olleet lomalla. Olemme joka päivä tehneet jotain hauskaa, jotain vähän erilaista. 

Arvaatte varmaan, että nyt makaan täysin kanttuvei Emännän työhuoneen lattialla. Kerään voimia illaksi koska taas tänä iltana menemme kouluun. 

Wuh wuh ja pus pus.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti