sunnuntai 20. joulukuuta 2015

Jouluvalmisteluja osa kax - surkeeta

Rakas joulupukki!
Kun mää näin surkeena kattelen mun surkeita leluja,
anoisin kunnioittavimmin ja nöyrimmin Teitä herra Joulupukki tuomaan minulle uudet lelut näiden tilalle:

Tässä mää olen surkeena - näin surkeena mää olen, 
eikös ala vaan Herra Joulupukkiakin itkettämään tää surkeus.
Kuvatkin on niin surkeen harmaita



Ja nää mun lempilelut ne vasta surkeita onkin:

Tää on kuulkaa mun vauvalelu, mun ihan ENSIMMÄINEN lelu, 
jonka olen saanut Emännän kännäyskavereilta.  
Ja nyt mun vauvalelulammas on näin surkeassa jamassa.
BYÄÄÄÄ




Ja sitten mun pallo - yx monista - näin surkee, että tää ei oo enää edes pallo vaan joku mikä lie uuden disainin munakuppi - eikä siinäkään edes se muna pysy vaan se on surkeeta disainia.


Eiks teillekin jo tuu tippa linssiin kun luette tästä srukeudesta!
Nii-in. Mun kanssa pitää nyt ollaa niin srukee että sitten kerralla päästään tästä srukeudesta yli ja taas elämä voittaa.

Srukeeta on myös tällaiset asiat pöydällä.
Ainakin minun kannaltani.
Mutta Emännän ja Isännän pulinasta päätellen, ei ole srukeeta ainakaan heille.
Hmmmm.


Vietetään jouluviikkoa

ja hahaa - ei vaisinkaan, ei olla srukeita!

Wuh ja pus kaikille!







Ei kommentteja:

Lähetä kommentti